دوران خوش

خاطرات شیرین گذشته و دل مشغولیهای امروز

دوران خوش

خاطرات شیرین گذشته و دل مشغولیهای امروز

نمی دونم

 

 

یادمه وقتی دبستانی بودم یه دختر توی مدرسه امون بود که پدر و مادرش یک پاک کن بزرگ را  سوراخ کرده بودن و با یک نخ کلفت هم ازش ردکرده و انداخته بودن  گردنش٬ حالا می فهمم پدر و مادرش چی میکشیدن... عمادم روزهای اول تقریبا هر روز و الان خیلی کمتر پاک کنش را گم میکنه...و این باعث شد یاد اون دختر بیفتم.آقای همسر میخنده و میگه منم اینجوری بودم هر روز یه چیزی گم میکردم. میگم مامان و بابات چیزی نمی گفتن؟میگه وقتی دیدن فایده نداره دیگه چیزی نگفتن اما از سال دوم به بعد خیلی به ندرت چیزی گم میکردم. من که دلم نمیاد یه پاک کن سوراخ کنم و بندازم گردن پسرم..رفتم یه بسته پاک کن بزرگ خریدم و هر روز چند سانت از پاک کن را میبرم و میدم ببره مدرسه چند تا هم از این پاک کن فانتزی ها خریدم کوچولو٬ اونا را هم به نوبت ..اما جدیدا یه ایده بهتر٬ از این مدادها که سرشون پاک کن دارن استفاده می کنم. اما من خودم تا اونجا که یادمه چیزی گم نمیکردم .گم کردن هر چیز معادل توهین به مقد سات بود . برای ما کوچکترین چیز ها هم با ارزش بود حتی یک دانه برنج...نمی دونم چرا من نتونستم اینو به بچه ام تفهیم کنم . چرا؟؟؟؟  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
زندگی جاریست... شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااام
چه عجب اینجا هم آپ شد !
اشکال نداره یاد میگیره ! ولی وقتی شما هی براش پاک کن میخری از کجا باید یاد بگیره؟

سلام
اینم پیشنهاد دکتر بود که مطلب را هر دو جا نشر بدم
دلش برای این وبلاگ متروک می سوزه
خوب من هی دعواش میکنم تا یاد بگیره

هانیه دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ http://khoda-behtarindost.blogfa.com

سلام من خودم تو امادگی فقط مداد رنگیهام رو گم میکردم وقتیم که پیداشون نمیکردم خیلی ناراحت میشدم

من یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://2-2ta.blogfa.com

منم اول ابتدایی اینجوری بودم مامانم پاک کن و کلید خونمونو مینداخت گردنم !!

مهکامه پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ http://sepidjame89.blogfa.com

راستش منم خیلی از این جور چیزا گم می کنم
راستش هنوز که هنوزه خودکارام گم می شه
الان که از مشغله ی زیاده ولی آقا پسر شما و همه بچه های
کوچیکه دیگه از شیطنتشونه
خودتونو زیاد ناراحت نکنین

درکعبه اگر دل سوی غیرست ترا
طاعت همه فسق و کعبه دیرست ترا
ور دل به خدا و ساکن میکده ای
مینوش که عاقبت بخیر است ترا

ابو سعید ابوالخیر[گل]

kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان)

kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن)

kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)

منجوق چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1398 ساعت 01:19 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

توی این روزهای وانفسا به وبلاگ شما رسیدم و کلی خندیدم و کمی از حال و هوای غم بیرون امدم ممنون بابت نوشته هاتون حیف که دیگر نمی نویسید
با احتساب آخرین نوشته اتان الان عماد 15 ساله شده فکر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد